Probleem bij inloggen

Heb je problemen met inloggen? Doorloop dan onderstaande vragen. Lukt het niet om in te loggen stuur dan een e-mail.

1. Wat is het probleem?

  • Je ziet een foutmelding in het scherm. Ga naar vraag 2.
  • Je hebt geen e-mail ontvangen. Ga naar vraag 3.
  • Je kunt niet inloggen. Ga naar vraag 4.
  • Je kunt geen taak starten (les of screeningsformulier). Ga naar vraag 5.

2. Je krijgt een foutmelding.

  • Een melding met een rood kader. Maak een schermafdruk (bij een Windows computer door de toetsten Alt, Ctrl en Print Scrn tegelijk in te drukken) en stuur deze op naar ehealth@anteszorg.nl (open de e-mail en plak de schermafdruk). Ga naar vraag 5.
  • Een melding dat een pop-up is geblokkeerd Ga naar vraag 5.
  • Overige foutmelding. Maak een schermafdruk en stuur deze op naar ehealth@anteszorg.nl. Ga naar vraag 5.

3. Welk e-mailadres gebruik je?

Stuur een melding met jouw e-mailadres naar ehealth@anteszorg.nl.

4. Welke actie heb je ondernomen om in te loggen?

Log je voor de eerste keer in?

A. Toets het wachtwoord in en maak geen gebruik van knippen/plakken, omdat er dan een spatie in het wachtwoord kan komen. Beter is om het wachtwoord over te typen, dit in verband met spatie gevoeligheid. Werkt dit niet: Ga naar B

B. Controleer of de Caps Lock toets uit staat. Let op het onderscheid tussen hoofd- en kleine letters en toets het wachtwoord opnieuw in. Werkt dit niet: Ga naar C

C. Controleer of je de juiste gebruikersnaam gebruikt. De gebruikersnaam is het e-mailadres wat doorgegeven is bij de aanmelding: let op hoofd- en kleine letters en op de uitgang .nl of .com). Indien dit niet werkt stuur dan een melding met jouw e-mailadres naar ehealth@anteszorg.nl.

Heb je al eens ingelogd?

D. Controleer of je de juiste gebruikersnaam gebruikt (let op hoofd- en kleine letters en op de uitgang .nl of .com). De gebruikersnaam is het e-mailadres wat doorgegeven is bij de aanmelding.Werkt dit niet: Ga naar E

E. Vraag een nieuw wachtwoord aan.

5. Welke webbrowser gebruik je?

A. Maak je gebruik van Internet Explorer, Firefox, Chrome, of Safari? Ga naar vraag 6.

B. Maak je gebruik van een andere webbrowser. Deze wordt helaas niet ondersteund. Wij verzoeken je één van de bovenstaande browsers te installeren. Werkt dit niet: Ga naar vraag 6

6. Welke versie webbrowser gebruik je?

Internet Explorer

Klik op het radar icoon rechts boven. Klik op Over Internet Explorer. Vraag naar het versienummer.

Firefox

Klik links boven op Firefox. Klik op het pijltje naast help. Klik op Over Firefox. Vraag naar het versienummer.

Chrome

Klik rechts boven op het gereedschap icoon. Klik op Over Google Chrome. Vraag naar het versienummer.

Safari

Klik op Safari. Klik op Over Safari. Vraag naar het versienummer. Ga naar vraag 7.

7. Heb je een pop-up blocker aanstaan?

Afhankelijk van de webbrowser/versie dien je de volgende stappen uit te voeren. Kijk daarvoor bij de stappen voor de webbrowser die je hebt. Kun je na deze stappen nog steeds geen taken starten? Maak dan een schermafdruk en stuur deze met het versienummer van de browser naar ehealth@anteszorg.nl.

Internet Explorer

A. De waarschuwing verschijnt onder in beeld.

B. Klik op Opties voor deze website. Selecteer de optie altijd toestaan.

Zie je deze melding niet?

C. Druk dan op F5 om de taak weer te openen en herhaal de stappen A en B.

Firefox

A. De waarschuwing verschijnt boven in beeld.

B. Klik op Opties. Selecteer de optie toestaan.

C. Zie je deze melding niet, druk dan op F5 om de taak weer te openen. Herhaal de stappen bij A en B.

Chrome

A. De waarschuwing verschijnt boven in beeld in de browser.

B. Klik op het kruisje (2de afbeelding, zwart omrand). Selecteer de optie altijd toestaan.

C. Zie je deze melding niet, druk dan op F5 om de taak weer te openen Herhaal de stappen bij A en B.

Safari

A. Klik op Safari. Klik op settings (in Safari). Klik op Blokkeer pop-ups. Er moet geen vinkje staan.

B. Als dat niet werkt, ververs de pagina en open de taak opnieuw.